Departamento de Dibujo

• Educación plástica y visual

• Dibujo Técnico.

2n premi de Dibuix sobre Igualtat de Gènere i Violència Masclista

L'alumna de 3r ESO, Rocío Díaz Candela, ha resultat guardonada amb el 2n premi en el Concurs literari d'ilu·lustració sobre la igualtat de gènere i la violència masclista organitzat pel Consell Valencià de Cultura.

L'acte de lliurament del premi es farà a la seu del Consell Valencià de Cultura el proper 24 de maig. Les professores de Dibuix, Marisa Borrull i Noèlia Serrano, acompanyaran a la nostra alumna.

Enhorabona, Rocío!

Audios de la poesia a 2 ESO B

poemas de pablo neruda 5

Al mes de març es va realitzat una activitat molt bonica a la tutoria de 2 ESO B.

Des del Departament d’Orientació i treballant conjuntament amb el Programa TEI hem dut a terme una de les activitats enfocades a les tutories dels nivells participatius del TEI.
L’activitat consisteix en llegir i comentar el poema de Pablo Neruda Queda prohibido, per a continuació canviar el sentit dels versos del poema. Distribuits per grups han creat un nou poema, de negatiu a positiu. I no ha soles ho han fet, si no que a més han gaudit i s’han emocionat preparant les noves estrofes i sobretot exposant, corregint, llegint i assajant la lectura tots junts.
El resultat són aquestos dos audios; el primer és el poema original recitat per Agustín Iyemisa i el nou és recitat per Lissy Ozuna. Gràcies als dos valents per prestar la seua veu de manera quasi voluntària.

Ha sigut una experiencia molt grata i dolça per a tots.

Gràcies a activitats com aquesta fan que la professió de docent siga un plaer.

Una tutoria agraïda.

Noèlia Serrano Navarro. Tutora de 2ESO B.

Ara poden escoltar-los a través d'Ivoox

Poesia a 2 ESO B

Aquesta setmana hem realitzat una activitat molt bonica a la tutoria de 2 ESO B.

Ha sigut una experiencia molt grata i dolça per a tots.

Gràcies a activitats com aquesta fan que la professió de docent siga un plaer.

Una tutoria agraïda.

Noèlia Serrano Navarro. Tutora de 2ESO B.

II VISITA AL MACE

II VISITA AL MACE, MUSEO ARTE CONTEMPORÁNEO DE ELCHE

Selección 062

El pasado día 17 de enero nuestros alumnos de 2 ESO A y 2 ESO C visitaron el Museo de Arte Contemporáneo situado en la Plaza del Raval.

En esta ocasión los alumnos tuvieron la suerte de ser guiados por Rafa Martínez en el recorrido del museo. Rafa les llevó por un mundo lleno Arte y lo aderezó de muchos datos, anécdotas e historias llenas de vida y realidad. Nos supo enlazar cada obra con su artista, y cada artista con su realidad. Muchas de las obras de los artistas ilicitanos y nacionales que allí podemos contemplar las descubrimos con sus palabras sencillas y a la vez elegantes.

Nuestros alumnos se lo pasaron en grande, salieron de la visita muy contentos. En sus cabezas llenas de colores, formas e ideas y sentimientos ya hay reservado un cajón o archivo (cada uno que elija la palabra que más le guste) con esta exquisita experiencia.

Desde el Departamento de Dibujo no dejamos de recomendar la visita a este pequeño gran museo.

Gracias de nuevo. Nos veremos pronto.

Departamento de Dibujo.