Info Torreta

Información para familias y alumnos del IES La Torreta

Descarga: Justificante de faltas de asistencia

Descarga: Calendario escolar 2016-2017

calendario escolar

XARXA DE LLIBRES / PREME

CORRECCIÓN DE LAS INSTRUCCIONES SOBRE RECOGIDA DE LIBROS

XARXA DE LLLIBRES Y PREME

Por error se incluyeron en la circular de recogida de libros fechas y horas que no corresponden a esta actividad. A continuación comunicamos las fechas y horas de recogida en el centro.

• JUEVES 16 DE JUNIO DE 9:00 A 13:00 HORAS
    • VIERNES 17 DE JUNIO DE 12:00 A 14:00 HORAS (después de la entrega de notas)

Si durante el curso se han utilizado libros del PREME, deberán devolverlos al instituto en las fechas anteriormente indicadas, salvo que los necesiten para preparar los exámenes de recuperación, en cuyo caso se devolverán después de la convocatoria extraordinaria el día

• MARTES 5 DE JULIO DE 9:00 A 13:00 HORAS

El lugar de devolución será el Aula PR1.

Para cualquier duda o sugerencia estamos a su disposición.

CORRECCIÓ DE LES INSTRUCCIONS SOBRE RECOLLIDA DE LLIBRES

XARXA DE LLLIBRES I PREME

Per error es van incloure en la circular de recollida de llibres dates i hores que no corresponen a aquesta activitat. A continuació comuniquem les dates i hores de recollida al centre.

• DIJOUS 16 DE JUNY DE 9:00 A 13:00 HORES
    • DIVENDRES 17 DE JUNY DE 12:00 A 14:00 HORES (després del lliurament de notes)

Si durant el curs s’han utilitzat llibres del PREME, se n’han de tornar a l’institut en les dates anteriorment indicades, excepte si els necessiten per a preparar els exàmens de recuperació, en aquest cas es retornaran després de la convocatòria extraordinària el dia:

• DIMARTS 5 DE JULIOL DE 9:00 A 13:00 HORES

El lloc de devolució serà l’aula PR1.

Per a qualsevol dubte o suggeriment estem a la seua disposició.